استفسار عن شبكات wi-fi

الموضوع في 'منتدى طلبات واستفسارات الاعضاء من برامج وكراكات' بواسطة aahhmmeedd, بتاريخ ‏22 سبتمبر 2011.

1. aahhmmeedd

aahhmmeedd عضو مميز

إنضم إلينا في:
    ‏1 يونيو 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    الوظيفة:
    طالب
    الصفحة الرئيسية:
    بسم الله الرحمن الرحيم انا اشتريت موبايل نوكيا c3 اللي من اهم مميزاته انه فيه بحث عن شبكات الوايرلس بس لما كنت بعمل بحث عن الشبكات كان بيبقى معظم الشبكات مقفولة بباسورد ومش بعرف ادخل من عليها انا كنت بدخل على details بتاع اي شبكة بتبقى نوع حمايتها wpa-pskانا كنت عايز اسال لو مثلا في طريقة اعرف ادخل منها على الشبكة او برنامج للموبايل مش للكمبيوتر يعرفني الباسورد وشكرا.....
  2. SilentAssistant

SilentAssistant مشرف عام اقسام البرامج والاستفسارات

إنضم إلينا في:
    ‏8 ابريل 2011
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    0
    انا شخصيا اخي الفاضل لم اتعامل مع مثل تلك البرامج ولا افضلها لانها تعتبر سرقة والله تعالي اعلي واعلم
  3. aahhmmeedd

aahhmmeedd عضو مميز

إنضم إلينا في:
    ‏1 يونيو 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    الوظيفة:
    طالب
    الصفحة الرئيسية:
    انا شايف انها مش تعتبر سرقة لان كل واحد براحته في انه ينشر الشبكة بتاعته يعني مثلا من اول ما يركب الروتر لو مش عايز ينشرها ممكن يظبط حاجة اسمها نشر ssid بno وخلاص على كده لكن في ناس بتظبط ssid بyes لما انا مثلا عندي لاب توب او موبايل واي فاي والقط منها يبقى تعتبر سرقة ؟!!!!!!!!
  4. SilentAssistant

SilentAssistant مشرف عام اقسام البرامج والاستفسارات

إنضم إلينا في:
    ‏8 ابريل 2011
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    0
    أخي الفاضل اعلم تمام انه بامكانه غلقه نهائيا , ولكن هنا بيحط بسورد عشان محدش يدخل علي الشبكة الا الي معاه البسورد وانا شخصيا عامل نفس الكلام , فان برنامج يجيب لك بسورد Wi فده انا شخصيا بعتبره سرقه و ناس كثير بتعبره سرقة لكن بتاخد شئ من غير علم صحبه او استاذنه
  5. aahhmmeedd

aahhmmeedd عضو مميز

إنضم إلينا في:
    ‏1 يونيو 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    الوظيفة:
    طالب
    الصفحة الرئيسية:
    انا احترم رايك جدا وعلى العموم ابسط يا سيدي انا اساسا مش لاقي البرنامج اللي انا عايزه يعني كل ما احب ادخل على النت بجنيه في اليوم مع فودافون والنت بصراحة بيبقى تقيييييييييييييل لدرجة ان انا ساعات بفكر جدا ان انا اولع في الموبايل بس انا هاخد بنصيحتك ان شاء الله وربنا هيكتبهالك اكيد في ميزان حساناتك
    شكرا...
  6. master

master مدير المنتدى إداري

إنضم إلينا في:
    ‏26 أكتوبر 2007
    الإعجابات المتلقاة:
    6
    نقاط الجائزة:
    38
    الوظيفة:
    مبرمج جافا
    استاذ احمد لو الروتر بتاعك فيه وايرلس شغله والقط اشاره بالموبايل وشاتغل عادى بفلوسك ومجهودك
  7. aahhmmeedd

aahhmmeedd عضو مميز

إنضم إلينا في:
    ‏1 يونيو 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    2
    نقاط الجائزة:
    18
    الوظيفة:
    طالب
    الصفحة الرئيسية:
    انا حليت المشكلة بس اخدت وقت شوية علشان انا مش عندي خط ارضي روحت جيبت خط ارضي علشان اعرف اركب الراوتر عليه وقدمت على عرض فودافون وركبولي الراوتر عندي وظبطت الباسورد عندي علشان القط منه من غير ما اركب برامج ...................بس انا عايز في النهاية اشكر كل اللي حاولوا معايا يحلولي مشكلتي شكرا ليكم كلكم

مشاركة هذه الصفحة