برنامج إدارة علاقات العملاء CRM-Express Professional 2011.4.1.0

الموضوع في 'منتــدي البرامج الكاملة والمتنوعة' بواسطة AmrZeid, بتاريخ ‏9 ابريل 2011.

  1. AmrZeid

    AmrZeid عشو نشيط

    إنضم إلينا في:
    ‏20 ديسمبر 2010
    المشاركات:
    406
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    16
    مكان الإقامة:
    مصر

    [​IMG]

    [​IMG]

    [FONT=Times New Roman (Arabic)][FONT=Times New Roman (Arabic)]برنامج إدارة علاقات العملاء — إدارة العلاقة مع الزبائن اكسبريس المهني هو الاحدث في برمجيات إدارة علاقات العملاء (إدارة العلاقات مع الزبائن). إدارة علاقات العملاء اكسبريس يمكن إدارة حسابك والتسويق ، والزبائن ، ولأوامر البيع. وتشمل خصائص الرسائل القصيرة قدراته ، عميل بريد إلكتروني ، تقويم ، دفتر العناوين ، وعملي في اليوم ، أخبار أعلاف ، اجتماع التخطيط ، شركة مكتبة ، نموذج مصمم ، اليومية. إدارة علاقات العملاء اكسبريس الآن تماما إعادة الوافدة ، وتعدد المستخدمين ، وتمكين الشبكة. ويسمح لأي عدد من المستخدمين في وقت واحد يربط لدفتر العناوين والتقويم ، او ايجاد ونقلت والأوامر أو الفواتير
    .[/FONT]
    [/FONT]



    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    4.1.0
    [​IMG]

    39 Mb



    [​IMG]
    [​IMG]









    [​IMG]
    [​IMG]

    CRM-Express Professional – designed to automate processes with customers, helps to organize the effective work of sales, marketing, service at all stages of interaction with customers. Features include SMS capabilities, email client, calendar, address book, scheduling working hours, client news, scheduling meetings, library, company, bizayner forms, magazine. CRM-Express is now fully multi-user and adapted to work in the network. Supports connection to unlimited number of users in your address book, calendar, orders or invoices.

    Common features CRM Express Professional:
    1. Manage customer base, detailed characteristics of each client and contact person, the dynamics of change in the state of relations with customers, the ability to quickly enter and access customer information;
    2. Managing contacts with clients, account history of contacts with clients, registering clients’ needs, rapid transfer of information between departments, planning, contacts
    3. Planning and control activities, coordination of work in time, a system of reminders and issuing assignments;
    4. Business process management by working with clients, creating rules of working with clients and patterns of typical action for the sale and service of claims;
    5. Sales management, development of technology sales of various product groups, managing the stages and phases of the sale, creation of standard templates of action, the mechanism of the preparation of business proposals, mechanism of operation management and analysis of the sales cycle – “funnel” of sales;
    6. Integration with financial and accounting software allows you to create a common information space to work with clients;
    7. Marketing Management – segmenting customers, manage marketing companies, evaluating the effectiveness of advertising and marketing campaigns;
    8. Questioning – gathering information about customers, products, competitors, regions. Analysis of questionnaires;
    9. Telemarketing – providing mass Calling customers for a given scenario conversation, contact and registration forms;
    10. Service and warranty service. Accounting for goods in services: the serial number, date and type of service, management service customer care, management of service orders treatment;
    11. Multivariate analysis of sales, ABC sales analysis, analysis of work with clients, staff’s performance, analysis of client base;
    12. The knowledge base of sales, products, competitors, service, structuring of information, search by keyword, quick access to information;
    13. Privacy policy, setting user rights to access information, providing users access only to information on their clients;
    14. Facilitate the implementation of routine operations, integration with email, reporting, assistant commissioning of new customers, search twins clients, the group handling customer filters.


    [​IMG]
    موقع البرنامج / Program Page

    إضغط هنا / Click Here

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]




    [​IMG]
  2. غير مسجل

    غير مسجل زائر

    برنامج ادارة علاقات العملاء

    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم ارغب في الحصو علي هذا البرنامج ارجو مساعدتي وما هو سعره وهل هو مدعم باللغة العربية ام لا 0100049175
  3. طارق ايمن

    طارق ايمن موقوف

    إنضم إلينا في:
    ‏20 ابريل 2011
    المشاركات:
    5
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    0
    بارك الله فيك

    تسلم يااا غااااااااااااااالي
  4. gamailx

    gamailx عضو جديد

    إنضم إلينا في:
    ‏12 يوليو 2011
    المشاركات:
    1
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    0
    شكرا جدااااااااااااا

مشاركة هذه الصفحة