فكرة بمليون دولار ادخل وشوف بنفسك

الموضوع في 'منتدى المال والاعمال والتجارة الالكترونية' بواسطة ميمى الماظ, بتاريخ ‏27 يناير 2013.

1. ميمى الماظ

ميمى الماظ عضو

إنضم إلينا في:
    ‏23 نوفمبر 2007
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    6
    الوظيفة:
    اعمال حرة
    الصفحة الرئيسية:

[​IMG]بسم الله الرحمن الرحيم

اصدقائى الاعزاء

فى كل الوطن العربى --- طبعا انتم ترون اليوم كل الاحداث الجارية على ارض الوطن العربى واصبح مستحيل لمن الصعاب الحصول على وظيفة المناسبة لك فى ظل هذة الظروف

طيب انا ادعوكم لخوض تجربة فريدة من نوعها على الانترنت

طبعا الكل زهق وبصم بالعشرة ان موضوع الربح من النت خيال وليس حقيقة بدليل بعضكم بيدخل على مواقع ضغط الاعلانات التى تعطى فى ضغطة اعلان اما 1 سنت او كسر السنت ويفضل ايام يضغط علشان يصل الى 1 دولار ودة فى حد ذاتة صعب جدا انا معاكم ومريت بهذة اتجربة وفعلا زهقت وتركت النت لشهور وانا لم اعرف اى شيى عن سرار النت الحقيقية

لكن لما صممت على الوصول لهدفى على الانترنت اكتشفت سرار خفية لايعلمها احد منكم والاسرار التى تجعل اى انسان فعلا يزهق بسرعة

طيب انا مش حتكلم كتير فى هذا الموضوع

التربة عبارة عن الاتى

فترة التجربة 3 اشهر فيها تعب ومجهود يومى للجادين فقط و اشتغلت يوميا على مسئوليتى الشخصية امامكم سوف اجعلكم تحققون احلامكم واهدافكم فى خلال هذة الفترة ولاتتعداها ايضا بقول للجادين فقط
    طيب عمرك سمعت عن مواقع الاشتراك المادى يعنى تدخل موقع تدفع ملا 47 دولار فى السنة او الشهر علشان تشتغل فية هذة المواقع هى التى تحقق الثراء السريع لكم يااخوانى
    وهى سهلة جدا جدا ولاتتطلب مجهود يومى فقط التعب فى اول التعامل
    مع الموقع فقط والباقى الموقع بيتولاه وانت فقط تدخل الموقع لترى مكاسبك اليومية سوف نشرح كل

دة بالتفصيل
    طيب الكل حيسال طيب حنجيب منين فلوس الاشتراك فى المواقع دى

يوجد طرق عدة
    لو عندك فيزة او مستركارد تستطيع شحنها بعملة بلدك وتشترك فى المواقع
    لو عندك حساب فى البايبل ويوجد فية رصيد تشتطيع الاشتراك والتحويل من البنك للموقع
    طيب انا لاعندى فيزة ولا حساب فى اى بنك فى بلدى ولا عندى اصلا فلوس علشان اشترك اعمل اية

حقولك حخليك تعمل الفلوس من النت فى البداية حتشتغل فى مواقع معينة صادقة وايضا مش لوحدك زم تتعب وتصبر حتى تستطيع تحقيق حلم حياتك لازم تجيب اصدقاء كتيرة يسجلوا تحتك فى مواقعك علشان تصل للحد الادنى فى كل موقع بسرعة
    الشغل على النت ليس لعبة او هزار بجد دة تعب ومشقة فى البداية عالية جدا يوميا العمل على النت يوميا

وانتظرونى فى باقى التفاصيل واتمنى من الجادين ترك موافقتك على التجربة فى تعليق فى نفس الموضوع

راجعلكم تانى

آخر تعديل: ‏27 يناير 2013
  2. ميمى الماظ

ميمى الماظ عضو

إنضم إلينا في:
    ‏23 نوفمبر 2007
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    6
    الوظيفة:
    اعمال حرة