كتاب في التسويق الدولي المباشر International Direct Marketing

الموضوع في 'منتــدي الكتـــب الإلكترونية' بواسطة abosekena, بتاريخ ‏17 مارس 2011.

  1. abosekena

    abosekena عضو بنظام الارباح

    إنضم إلينا في:
    ‏2 يناير 2011
    المشاركات:
    328
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    0
    الوظيفة:
    Sitting in the House
    مكان الإقامة:
    EGY
    [​IMG]

    International Direct Marketing: Principles, Best Practices, Marketing Facts
    Publisher: Springer | ISBN: 3540396314 | edition 2007 | PDF | 315 pages | 16,5 mb​

    Direct marketing is a fast-growing and dominant domestic marketing instrument in many countries. Direct marketing follows the path of the rapid advances of globalization: international direct marketing (IDM) is already a multi-billion dollar business and an attractive instrument for foreign market entry and international customer communication.
    This book is the first to focus exclusively on IDM, combining state-of-the-art knowledge, best practice and unique data: The first part is a comprehensive, well-structured review, covering relevant sources ranging from academic journals to practitioner magazines. The second part consists of best practice examples of various aspects of IDM. The third part contains a summary of a proprietary consumer study on direct marketing attitudes and affinities across 24 countries in North America, Europe and Asia. The book provides the reader with a comprehensive and easy-to-understand guide to international direct marketing.

    كتاب في التسويق الدولي المباشر

    كود:
    [URL]http://www.duckload.com/download/3768241/International_Direct_Marketing--bramjlive.com.pdf[/URL]
    or 
    [URL]http://www.fileserve.com/file/fwBGHbg[/URL]
  2. abdoumessi

    abdoumessi مشرف عام اقسام الرياضة والصور

    إنضم إلينا في:
    ‏12 مارس 2011
    المشاركات:
    1,178
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    نقاط الجائزة:
    0
    الوظيفة:
    طالب
    مكان الإقامة:
    الجزائر
    رووعة اخي
    افدنا بجديدك ..

مشاركة هذه الصفحة